vineri, 12 iunie 2009

In loc de introducere

Presupun ca fiecare individ cu un minim nivel de bun-simt, in momentul in care se apuca de aberat in public, simte nevoia sa explice sensul demersului. Cel mai probabil pentru ca se simte vinovat ca va disturba timpul si gandul eventulalului cititor cu aberatii mai direct sau mai subtil autoelogiatoare.

Drept pentru care, zic sa declar ce ma indeamna.

Cum mi-am ales sa fac direct marketing ca sa-mi platesc facturile, cam asta ma preocupa si despre asta o sa povestim. Am ars-o cam ocupat in ultimii ani si m-au interesat mai mult cifrele decat literatura, dar am ajuns la concluzia ca e important sa mai si comentam. Analizez stilul meu de viata, extrapolez si presupun ca oamenii din industria asta sunt cu timpu-n piuneze. In consecinta directa si irevocabila, putinul direct marketing din Romania mai mult se face decat se comenteaza. Nu prea apucam sa ne intalnim prea des si sa povestim despre piata, tendinte, proiecte, cifre, drept urmare zic ca merita sa ne comentam unii pe altii macar virtual. In plus, cred ca nu ne vom putea abtine sa cedam entertainment-ului oferit de multele amatorisme care se intampla in business-ul asta (deci m-am plictisit sa rad singur).

Cam asta ne propunem; vom vedea unde ajungem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu