duminică, 28 iunie 2009

Zambesc zilnic, simt ca zbor...


Nu, nu-i de la iarba :-) , asa cum insinua o creativa colega.
Vreau doar sa punctez ingredientele care s-au mixat intr-un proiect de succes, care ne-a ridicat stacheta asteptarilor ingrijorator de mult:
1. Client exceptional: "ziceti ca asta o sa mearga? ok. facem asa. astea sunt obiectivele, astea sunt toate informatiile de care aveti nevoie. go play!"
2. Planning "head to tail": ce face consumatorul din momentul in care intra in contact cu produsul, cum vede campania, cum participa, cum primeste premiul, cu ce perceptie ramane.
3. Canale de raspuns: sms plus web - cel mai responsiv mix pe target-ul Zuzu in acest moment.
4. Mixul de premii: iPods, Dell notebooks, Ford Fiesta - premium items, customizate pe profilul target-ului, acordate intr-un mix de instant si lucky draw cu sanse proportionale cu numarul de intrari. Clar, simplu de comunicat, atractiv, stimuleaza recumpararea.
5. Canale de comunicare: la raft. Acolo unde se ia decizia de cumparare. Sticker pe produs, promoter la raft. Fara bani cheltuiti aiurea.
6. Site monitorizat si adaptat permanent fluxurilor majore de vizitatori. De oriunde ai intrat pe site, vizitator nou sau cu cont deja creat, poti introduce un cod din 2 (doua) click-uri. Daca vrei bla-bla in plus, il accesezi benevol. Orice participant poate vedea pe web lista codurilor pe care le-a inscris in campanie, indiferent daca le-a inscris pe site sau prin sms, valide sau invalide. Pe homepage logat.
Nu publicam cifrele inca, dar va marturisesc ca raportul real-time de intrari in campanie ma face sa zambesc in fiecare seara. Il am pe mobil si il citesc spre sfarsitul zilei, in drum spre casa; ma bine-dispune de fiecare data :-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu